Produkter for opc ua protocol (22)

Kvalitetssikring (QA)

Kvalitetssikring (QA)

Våre omfattende Quality Assurance (QA) tjenester sikrer påliteligheten og ytelsen til programvaren din. Vårt dedikerte QA-team gjennomfører grundig testing gjennom hele utviklingssyklusen, inkludert funksjonell, ytelses- og sikkerhetstesting. Vi identifiserer og løser problemer tidlig, og sikrer at produktet ditt møter de høyeste standardene for kvalitet, brukervennlighet og samsvar før det går live.
Tolkning av gruppekomiteer - Tolkning av gruppekomiteer

Tolkning av gruppekomiteer - Tolkning av gruppekomiteer

Den sosiale dialogen i en bedrift med datterselskaper utenfor Frankrike – og dermed ansatte med forskjellige nasjonaliteter – er en delikat kommunikasjonsøvelse. Forhandlingene innen en CGE krever etablering av et ekte språklig partnerskap, et område der Alto International har lang erfaring. Våre tolker, oversettere og teknikere sørger for den komplekse organiseringen av disse arrangementene og garanterer regelmessigheten og flyten i utvekslingen mellom de ulike aktørene, fra ledelsen til de ansatte.
OPC-UAC - OPC UA programvareklient

OPC-UAC - OPC UA programvareklient

OPC-UAC er et bibliotek for tilkobling av Windows-applikasjoner med OPC UA-servere. Biblioteket gir et enkelt grensesnitt som støtter operasjoner for lesing, skriving og overvåking av endringer i verdiene til variablene. Fordelene med OPC-UAC Enkelt: Bruken av OPC-UAC-biblioteket er betydelig forenklet, spesielt i konfigurasjonsfasen der programvaren tillater browsing av elementene som tilbys av de tilkoblede OPC-serverne i nettverket. Fleksibelt: Takket være bruken av den standardiserte teknologien OPC-UA, gjør OPC-UAC det mulig for prosjektene deres i C/C++, C#, VB å kommunisere med et bredt utvalg av enheter fra forskjellige merker og modeller.
ISO 27001 - ISO 27001 Informasjonssikkerhetsledelsessystem

ISO 27001 - ISO 27001 Informasjonssikkerhetsledelsessystem

ISO 27001-systemet er rettet mot beskyttelse av ikke bare personopplysninger, men også alle dataene til virksomheten. Systemet beskytter også all informasjon i ulike former, inkludert nettbaserte data og papirbaserte data. Det viktige her er at toppledelsen tror på og eier systemet, og at alle ansatte deltar. I ISO 27001-systemet er risikovurderinger sentrale. Risikovurderingsarbeidet inkluderer en rekke aktiviteter for å behandle, forebygge, håndtere og redusere risikoer. Disse aktivitetene må optimaliseres i henhold til virksomhetens risikomiljø og mål. For at risikovurderingene skal forbli effektive, er det nødvendig med kontinuerlige forbedringsarbeider.
Studie - Prototyping

Studie - Prototyping

AOPBs utviklingsavdeling behersker design av injeksjonsformer og tilpasning av designet på plastdeler til injeksjonsprosessen. Verktøystudien utføres ut fra papirplaner eller den digitale definisjonen av delene. Takket være CAD vil den realistiske fremstillingen av produktene dine gi form til ideene dine. Om nødvendig vil vi veilede deg i valget av materialer, og vi vil sammen validere geometrien til delene.
IoT-løsninger

IoT-løsninger

Utvikling av en MQTT-driver for tingenes internett (IoT).
Skreddersydd Programvareutvikling

Skreddersydd Programvareutvikling

Individuell programvareutvikling for din bedrift. Programvare skreddersydd for dine prosesser og krav for maksimal effektivitet og produktivitet. Vi utvikler programvareprodukter for interne og kundeapplikasjoner i tett samarbeid med deg. Vi satser på bruk av aktuelle og fremtidsrettede teknologier, og oppnår høy aksept blant brukerne gjennom rådgivning om prosesser og brukeropplevelse.
Prosjekt- og Ytelsessporing

Prosjekt- og Ytelsessporing

Vår fleksible prosjekt- og tjenesteregistrering gir transparens og oversikt over registrerte timer og letter effektiv kostnadskontroll.
Automatización y Optimización de Procesos

Automatización y Optimización de Procesos

Con nuestras automatizaciones inteligentes, puedes liberar tiempo para lo que realmente importa. Imagina tener un asistente personal que se encarga de las tareas tediosas y repetitivas, permitiéndote enfocarte en lo que amas hacer.
Industriell Automatisering

Industriell Automatisering

Routeco Belux, som ligger i Turnhout, tilbyr industrielle automatiserings- og kontrollprodukter. Vi leverer høykvalitetsløsninger fra merker som Rockwell Automation og tilbyr teknisk støtte, lagerstyring og logistikktjenester.
Internasjonalisering - Støttetjeneste for internasjonalisering

Internasjonalisering - Støttetjeneste for internasjonalisering

Støtte til internasjonalisering av organisasjoner, fremme av gjennomføring av studier og dynamisering av tiltak for å stimulere utforskningen av nye markeder, for å fremme portugisiske merker som et kvalitetsstempel.
Vår Tilnærming

Vår Tilnærming

Proterrain Infos' tilnærming til forskning er inkluderende, samarbeidende og etisk for å oppnå en upartisk datainnsamling som oppfyller kundens spesifikasjoner.
UFI / PCN - UFI (Unik Formel Identifikator) Unik Formel Identifikator

UFI / PCN - UFI (Unik Formel Identifikator) Unik Formel Identifikator

Fra 2021 vil det være et nytt etikettelement som kreves på bestemte produktetiketter i AB, en 16-tegns kode kjent som unik formelidentifikator (UFI). Importører og underbrukere som lanserer slike produkter, vil måtte gi spesifikke produktopplysninger, inkludert UFI, for bruk av giftinformasjonssentre. Verktøy og støtte for å lage UFI er tilgjengelig på ECHA’s nettside for giftinformasjonssentre. HVA ER UFI? Den unike formelidentifikatoren, kjent som UFI, er en kode som vil være nødvendig på etiketten til produktene dine som inneholder farlige blandinger. I tillegg til UFI, må du også gi annen informasjon om blandingen din og relevante produkter for bruk av giftinformasjonssentre, som sammensetning, handelsnavn, farge, emballasje, produktkategori og toksikologiske opplysninger. UFI har som mål å etablere en klar forbindelse mellom produktet du setter på markedet og informasjonen du gir.
Skreddersydd Odoo-programvare

Skreddersydd Odoo-programvare

Uansett hvilken bransje du jobber i, velg et ERP for å håndtere hele virksomheten din, dette vil spare deg for tid slik at du kan fokusere på kjernevirksomheten din. Vi jobber med Odoo, som er en løsning som samler mer enn 80 moduler og dermed gir muligheten til å samle de ulike delene av selskapet ditt i én programvare, som salg, innkjøp, produksjon, CRM, sosiale medier, regnskap,...
Kofferløsninger

Kofferløsninger

teXXmo tilbyr skreddersydde ettesaker for dine nettbrett og tilbehør.
Forhåndsrettslige Tjenester - Forhåndsrettslige Tjenester

Forhåndsrettslige Tjenester - Forhåndsrettslige Tjenester

Denne plattformen beregner gjeld, kontraktsstraffer, varsler skyldneren om den første oppståtte gjelden gjennom stemmeroboter, SMS, hvis skyldneren ikke svarer på anropet, E-post, via meldingsapper. Plattformen håndterer denne prosessen automatisk, basert på en innstilling ved starten av arbeidet. Hvis skyldneren nekter å betale gjelden, videresender systemet ham til modulen "Rettsprosess" for å forberede dokumenter og saksøke i retten. Arbeidshastighet: 45 ganger raskere enn konkurrentene: Reduksjon av gjeld takket være prosessautomatisering med 34% Bruk av kunstig intelligens, nevrale nettverk for automatisert oppringing og dokumentopprettelse: Forenklet arbeidsprosess Automatisert rapporteringssystem: Automatisert gjeldsberegning Automatisert beregning av kontraktsstraffer: Arbeid med alle typer gjeld
Sikkerhetsløsninger

Sikkerhetsløsninger

Den økende kompleksiteten knyttet til profesjonell IT-sikkerhet overvelder ofte små og mellomstore bedrifter.
Prosessoptimalisering

Prosessoptimalisering

Prosessoptimalisering - hvordan komme i gang? Enhver bedrift som ønsker å opprettholde forbedrede prosesser på lang sikt, må først vurdere en visjon, retning eller mål (1). Den mest effektive måten å motivere ansatte på er klar kommunikasjon av visjon, retning og mål. Prosessoptimalisering krever en endring i den nåværende arbeidsmetoden, så det er veldig viktig for ansatte å identifisere seg med visjonen, retningen og målene til selskapet. Når retningen er bekreftet og avtalt, må den nåværende situasjonen analyseres effektivt for å optimalisere prosessen (2). Å forstå den nåværende situasjonen uten subjektiv ballast er nøkkelen til effektiv prosessoptimalisering. Ansatte som er direkte involvert i prosessen deltar i analysen av den nåværende situasjonen og presenterer systematisk den nåværende situasjonen ved hjelp av lean-metoder.
EtherCAT Master - EtherCAT® Master Stack for flere (sanntids) operativsystemer

EtherCAT Master - EtherCAT® Master Stack for flere (sanntids) operativsystemer

Funksjoner - Konfigurasjon og administrasjon av EtherCAT-nettverk - Sykisk utveksling av prosessdata - Sofistikert API felles for alle implementeringer som grensesnitt mellom applikasjonen og EtherCAT Master Stack - Postkassebasert kommunikasjon med: CAN-applikasjonsprotokoll over EtherCAT (CoE) Ethernet over EtherCAT (EoE) Fil over EtherCAT (FoE) Servo Drive over EtherCAT (SoE) - Innebygde detaljerte diagnostikk- og profilfunksjoner - Skrivet i ANSI-C designet med høy ytelse, lav ressursbruk og skalerbarhet i tankene - Kjernekomponentene er uavhengige av operativsystem (OS) og CPU-arkitektur - Tilpasning til mange utbredte (sanntids) operativsystemer tilgjengelig fra lager - EtherCAT Master Class A i henhold til ETG.1500 esd electronics er medlem av EtherCAT Technology Group (ETG).
Organisasjonsmodell i henhold til lovdekret 231/01 - Rådgivning rettet mot implementering av 231-organisasjonsmodellen

Organisasjonsmodell i henhold til lovdekret 231/01 - Rådgivning rettet mot implementering av 231-organisasjonsmodellen

D.lgs. 231/01 definerer det administrative ansvaret til virksomheten og/eller selskapet for lovbrudd begått av administratorer, ledere, ansatte i interesse eller til fordel for enheten selv. Ansvar (og dermed straff) kan utelukkes eller i det minste reduseres hvis enheten viser effektiv og konkret anvendelse av en organisasjons-, ledelses- og kontrollmodell i henhold til D.lgs. 231/01, og har etablert et Tilsynsorgan (OdV), som har fått i oppgave å overvåke dette. S&P Coop tilbyr følgende tjenester, hvis hovedfaser for bygging av modellen kan knyttes til følgende aktiviteter: - Risikaanalysefase; - Identifisering av forebyggende tiltak; - Utformingsfase for de forebyggende tiltakene og deres implementering; - Opplærings-, informasjons- og distribusjonsfase for Organisasjons- og Kontrollmodellen; - Sjekkfase av prosedyrene og revisjon; - Etableringsfase for Tilsynsorganet (OdV)
Presentasjon og Kvalitet

Presentasjon og Kvalitet

Diprotex diamantpulver er behandlet fra råmaterialer av alle typer syntetiske polykrystallinske, monokrystallinske og naturlige diamanter, nøyaktig i diamantkvaliteter. Standard granulometrier varierer fra 050 nanometer til 6080 mikrometer. Dette stramme utvalget av diamantstørrelser er designet for å forbedre prosessene dine som er nødvendige for overflatebehandling og maksimal fjerning av materiale. De eksepsjonelle egenskapene til Diprotex mikron diamantpulver gjør en bemerkelsesverdig forskjell i dagens kritiske applikasjoner. Råbehandling av ferdige diamantabrasiver i mikronstørrelse. Dette er resultatet av optimalisering av våre produksjonsprosesser, kombinert med produksjonsteknikker, svært følsomme og effektive målesystemer, sertifisert ISO 9001 for kvalitetsstyringssystem.
Rettslig - Rettslig

Rettslig - Rettslig

Stempelavgiften bestemmer kompetansen og referansene til den rettslige jurisdiksjonen basert på debitorens adresse, forbereder registeret for å betale avgiften, bestiller og anerkjenner utdrag fra den føderale registreringstjenesten, fra eiendomsmatrikkelen og kartleggingen, genererer og sender inn søknaden om å inngi et mandat / søksmål til retten online, ved å bruke den digitale signaturen. Deretter følger den rettslige dokumentasjonen og mottar statusene som den plasserer på plattformen og oppbevarer historikken, hvoretter den setter debitoren i modulen "utøvende prosess" for å sende inn dataene til den føderale tjenesten for namsmenn, den føderale skattetjenesten og bankene. Den automatiserte genereringen av mandatet, betalingsskjemaet for stempelavgiften: Innlevering av mandatet til retten online, ved å bruke den digitale signaturen. Den automatiske genereringen av rettsavgjørelsen og ankeavgjørelsen: Den automatiske oppfølgingen av statusen for den avsagte dommen. Automatiseringen av prosessen med å motta den avsagte dommen og sende den til debitoren: Alle typer gjeld. Den automatiserte beregningen av forsinkelsesgebyret: Den automatiserte beregningen av gjelden. Det automatiserte systemet for forberedelse av regnskap: Den forenklede driftsprosessen. Bruken av kunstig intelligens og kunstige nevrale nettverk for å utøve: Total automatisering av prosessene.